تولید محتوا

تولید محتوا فرآیند تولید ایده‌های موضوعی است که برای خریداران و یا کاربران جذاب است، محتوای نوشتاری یا بصری پیرامون آن ایده‌ها ایجاد شده و آن اطلاعات را به عنوان وبلاگ، ویدیو، اینفوگرافیک یا سایر قالب‌های محتوا برای مخاطبان در دسترس قرار می‌دهد.

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا اطلاعاتی است که برای جلب توجه افراد و هدایت آن ها به سمت محصولات یا خدمات یک کسب و کار طراحی شده است. بازاریابان، برندها و مشاغل اغلب از آن برای جذب مخاطب/مشتری استفاده می کنند. فرآیند شناسایی موضوع جدیدی که می‌خواهید درباره آن بنویسید، پس تصمیم می‌گیرید که محتوا به چه شکلی باشد، استراتژی خود را انتخاب و سپس آن را تولید می‌کند.

انواع تولید محتوا

از آنجایی که محتوا می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد مانند پست‌های وبلاگ، ویدئوها، کتاب‌های الکترونیکی اینفوگرافیک‌ها، و…. فرآیند تولید محتوا بسیار ظریف است و همیشه آن‌طور که به نظر می‌رسد ساده نیست. اما نوشتن یک محتوای مفید به خوبی می تواند بر تجارت شما تأثیر بگذارد. در واقع، تحقیقات اخیر ثابت کرده است که ایجاد محتوای آموزشی با کیفیت باعث می شود مشتریان 131 درصد بیشتر از کسب و کار شما خرید کنند.

وبلاگ

از سال 1994، زمانی که جاستین هال اولین وبلاگ را ایجاد کرد، وبلاگ نویسی سنگ بنای بازاریابی محتوای موفق بوده است.

وبلاگ ها یک راه عالی برای افزودن منظم محتوای جدید به وب سایت شما، راهی کم هزینه و اغلب همیشه سبز برای افزایش ترافیک ارگانیک هستند.

این نوع تولید محتوا به شما امکان می دهد بر روی کلمات کلیدی هدف خود و موضوعات مهم برای مخاطبان خود تمرکز کنید.وبلاگ ها همچنین می توانند نقش مهمی در استراتژی سئوسایت شما داشته باشند.
متوسط پست یک وبلاگ 1500 تا 2500 کلمه است.وبلاگ اطلاعات زیادی در مورد محتوای خود در اختیار ربات های جستجوگر گوگل قرار می دهد که به نوبه خود به آن کمک می کند تا تعیین کند چگونه به سوالات و جستجو کاربران پاسخ می دهد.

مشاهده بیشتر بستن

مقالات

مقالات یکی از انواع محبوب‌ترین تولید محتوا هستند که برای وب سایت ها استفاده می‌شوند. از دلایلی که آنها بسیار محبوب هستند این است که

خواندن آنها آسان است، قابل اسکن هستند، از نظر بصری جذاب و میتوانند اطلاعات جالبی را در اختیار کاربران قرار دهند.

این مقالات می توانند از نوع سرگرمی، آموزشی، علمی و خبری باشند. محتوا متنی به صورت مقالات می تواند همچنین در روند بهبود سئو سایت شما تاثیر بسزایی داشته باشد. این نوع محتوا باید آموزنده و با کیفیت باشد.ارائه عناوین جذاب و منحصر به فرد بخش مهمی از نوشتن مقالات است.

مشاهده بیشتر بستن

کتاب الکترونیکی

کتاب‌های الکترونیکی نوعی محتوای طولانی هستند و همانطور که از نام آن پیداست، کتاب‌هایی هستند که اغلب به صورت دانلود PDF یا با فرمت

HTML در دسترس هستند.

 این نوع محتوا می تواند به شما یک خروجی عالی برای به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص خود در مورد یک موضوع خاص بدهد. کتاب‌های الکترونیکی مزایای زیادی دارند، از جمله تولید سرنخ، ایجاد قدرت، افزایش فهرست ایمیل‌ها، و افزایش محتوای کلی شما. این نوع محتوا مستلزم تحقیق، زمان و نوشتن مطلب با کیفیت است، بنابراین بهتر است قبل از شروع برنامه ریزی داشته باشید.
کتاب‌های الکترونیکی می‌توانند طولانی باشند، بنابراین حتماً محتوا را با استفاده از فصل‌ها، عنوان‌های فرعی، گرافیک، اینفوگرافیک و سایر عناصر قالب‌بندی جالب تقسیم کنید. همچنین باید برای عنوان و طراحی زمان بگذارید زیرا این امر خوانندگان را جذب و درگیر می کند.

مشاهده بیشتر بستن

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ها یکی از محبوب ترین انواع تولید محتوایی هستند که می توانید ایجاد کنید، این نوع محتوای جذاب، اطلاعات زیادی (مانند آمار،

تحقیقات و داده های دیگر) را به روشی بصری، قابل هضم و قابل اشتراک گذاری ارائه می دهد.

در واقع، اینفوگرافیک ها سه برابر بیشتر از سایر انواع محتوا در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند، بنابراین می توانند به شما در ساخت بک لینک و همچنین افزایش مخاطبان شما کمک کنند.
ایجاد یک اینفوگرافیک جذاب واقعا یک هنر است و موارد زیادی وجود دارد که هنگام طراحی باید از آنها آگاه بود. بسیاری از اینفوگرافیک ها همچنین محتوا را به بخش هایی تقسیم می کنند تا اطلاعات را جدا نگه دارند و از رنگ های مکمل برای زیبایی استفاده می کنند. برای اطمینان از وضوح، یک عنوان توصیفی ایجاد کنید و از فونت های واضحی استفاده کنید که به راحتی قابل خواندن باشد.

مشاهده بیشتر بستن

ویدئو

ویدئو فرم بسیار موفقی از محتوا است و انتظار می‌رود تا در سال های آینده بیش از 80 درصد از کل ترافیک وب را به خود اختصاص دهد. علاوه بر این

96 درصد بازدیدکنددگان ویدئوها به دنبال خرید محصول بوده و نزدیک به 75 درصد احتمال بیشتری دارد که پس از تماشای یک ویدیو خرید کنند.

هر نوع محتوای ویدیویی به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را جذب کنید، اشتراک گذاری ها و نظرات کاربران را مشاهده و همچنین ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. انواع دیگر ویدیوهایی که می توانید در نظر بگیرید عبارتند از مصاحبه، نمایش های فراخوان، ویدئو های آموزشی و خبری.
به یاد داشته باشید، شما در حال تولید محتوا هستید، نه تبلیغات. ویدیوها را بین دو تا سه دقیقه به اتمام رسانید و و حتماً یک CTA در پایان قرار دهید که بینندگان را به صفحه فرود یا وب سایت شما می فرستد. هنگامی که ویدیوی شما آماده شد، آن را در سایت هایی مانند apparatو YouTube آپلود کنید تا در معرض دید بیشتر قرار بگیرید، آنها را در پست های تکمیلی جاسازی کنید و از طریق وبلاگ خود به اشتراک بگذارید.

مشاهده بیشتر بستن

پادکست

یک دهه پیش پادکست ها چیز مهمی نبودند، اما اکنون، بیش از 29 میلیون قسمت پادکست روی آنتن می رود. بیش از نیمی از مصرف کنندگان

آمریکایی حداقل یک قسمت را و 32 درصد به طور منظم گوش می دهند.

پادکست ها یک تاکتیک جذاب تولید محتوا هستند که در آن می توانید به کاربران دسترسی پیدا کنید – حتی افرادی که از خواندن لذت نمی برند می توانند در مورد محصولات و ایده های برند شما اطلاعات کسب کنند. پادکست ها به مشتریان این امکان را می دهند که محتوا را در هر محیطی گوش نمایند. برای مثال، آن‌ها می‌توانند هنگام حضور در باشگاه یا رانندگی به پادکست گوش دهند، اما نمی‌توانند مقاله‌ای را بخوانند.

مشاهده بیشتر بستن

ایمیل خبرنامه/ کمپین های پرورشی

اگر کسب‌وکار شما به‌طور مداوم محصولات، به‌روزرسانی‌ها یا اطلاعات جدیدی برای به اشتراک گذاشتن با خوانندگان دارد، یک خبرنامه

ایمیلی از محتوای دیجیتال . یا تولید محتوا دیجیتال ارائه دهید.ایمیل‌ها ساده، مختصر و به طور کلی کوتاه هستند، نکته کلیدی این است که به ایمیل های خود سرفصل های معنی دار بدهید تا در پوشه هرزنامه یا سطل زباله قرار نگیرند.

مشاهده بیشتر بستن

پست های رسانه های اجتماعی

شکی وجود ندارد که هر کسب و کاری باید در برخی ظرفیت ها از رسانه های اجتماعی استفاده کند. اما استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود به

عنوان شبکه های توزیع محتوا کافی نیست. همچنین باید تولید محتوایی ایجاد کنید که مختص کانال های مختلف شما باشد.
پلتفرم های رسانه های اجتماعی اساساً به موتورهای جستجوی متمرکز بر برند تبدیل می شوند. 40 درصد از مصرف کنندگان از یک سایت رسانه اجتماعی برای تحقیق در مورد مشاغل و محصولات جدید استفاده کرده اند. علاوه بر این، مصرف‌کنندگان بیشتر از برندهایی خرید می‌کنند که در حساب‌های اجتماعی خود فعال و درگیر هستند
بسیاری از کانال‌های اجتماعی ویژگی‌های جدیدی را منتشر کرده‌اند که کسب‌وکارها می‌توانند از آنها برای تعامل بیشتر با فالوورهای خود و سرعت بخشیدن به چرخه فروش استفاده کنند.

مشاهده بیشتر بستن

اهمیت کیفیت محتوا

هر روز میلیون ها قطعه محتوا به صورت آنلاین منتشر می شود. برای متمایز شدن و تأثیرگذاری بر مشتریان، محتوای شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این بدان معناست که نه تنها باید محتوای شما درست نوشته شود، بلکه با توجه به نیازهای مخاطبان شما نیز توسعه یابد. تفاوت بین محتوای باکیفیت و بی کیفیت فاحش است، محتوای عالی و پربازدید در صفحه اول نتایچ ظاهر شده و محتوای بی کیفیت در صفحات ناپدید می شود.

ایجاد محتوای عالی با یک فرآیند تثبیت شده شروع می شود. ما شما را از ابتدا تا انتها این فرآیند راهنمایی خواهیم کرد و نشان خواهیم داد که چگونه ایجاد محتوای عالی می تواند به مخاطبان و مشتریان شما در کسب و کارتان کمک کند.

تولید محتوای باکیفیت

میزان تلاشی که برای محتوای برند خود انجام می دهید، با ارزشی که از آن به دست می آورید، نسبت مستقیم دارد. به صورت کلی محتوا بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ماست. ما را آگاه می کند، به سؤالات ما پاسخ می دهد، ما را سرگرم و در تصمیم گیری راهنمایی می کند. با ایجاد محتوای با کیفیت، نه تنها می توانید مشتریان بالقوه را جذب کنید، بلکه بازدیدکنندگان جدیدی را نیز به وب سایت خود هدایت و در در نهایت، می تواند منجر به افزایش درآمد برای کسب و کار شما شود.

تولید کننده محتوا کیست؟

قبل از اینکه به فرآیند تولید محتوا بپردازیم، بیایید با اصول اولیه مانند تعریف سازنده محتوا شروع کنیم. خالق محتوا به شخصی اطلاق می شود که مسئول ایده پردازی، ایجاد و توزیع محتوایی را دارد که یک برند را به مخاطبان هدفش متصل می کند. هدف سازندگان محتوا ایجاد محتوای مفید و جذابی است که توجه کاربران را به سمت هدایت ترافیک وب‌سایت،  نرخ تبدیل‌ها و تعاملات با برند شما در موتورهای جستجوگر و یا شبکه های اجتماعی جلب کند. این اطلاعات می تواند یک مطلب آموزشی، خبری و یا حتی یک سرگرمی باشد.

سازندگان محتوای دیجیتال در هر پلتفرم یا کانالی محتوا تولید می کنند. وجود تولیدکنندگان محتوای اختصاصی برای هر سازمان سازمانی ضروری است زیرا این افراد  بازاریابان محتوا هستند که از طریق محتوای باکیفیت سبب کسب بالاترین رتبه بندی در SERP  و افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت شما می شوند.

مزایای و فواید تولید محتوا برای کسب و کارها

افزایش فروش

کسب درآمد

ایجاد اعتماد به مخاطبان

بهبود تلاش های سئو

نشان دادن تخصص خود

کمک به حفظ شهرت برند

تشویق به اشتراک گذاری اجتماعی

بهبود نرخ تبدیل

مزایا و فواید تولید محتوا برای کسب و کارها

3 برابر

بازاریابی محتوا 3 برابر بیشتر از بازاریابی سنتی منجر به فروش می شود و هزینه آن نیز 62 درصد کمتر است.

80%

در سال 2020 تولید محتوای ویدئویی 80% افزایش یافته است.

61%

61% از خریدهای آنلاین تحت تأثیر مطالعه یک وبلاگ است.

70%

تولیدمحتوا 70 درصد سبب بهبود سئو سایت شما می شود.

126%

کسب‌ و کارهای کوچک و متوسطی که از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند، 126% بیشتر از آنهایی که از بازاریابی محتوا استفاده نمی‌کنند، دنبال‌کنندگان بیشتری دارند.

3.5 برابر

شرکت هایی که 16 یا بیشتر پست وبلاگ را در ماه منتشر می کنند، 3.5 برابر بیشتر از شرکت هایی که کمتر از چهار پست منتشر می کنند، ترافیک دریافت می کنند.

آموزش مراحل تولید محتوا حرفه ای

6 مرحله تا صفحه اول گوگل

February 2, 2014

The birth of mankind

Something really big happened around this period of time. It affected all of humanity. That explains everything.

February 2, 2014
ایده پردازی محتوا

ایده‌های محتوا می‌توانند از مکان‌های مختلف، از درون تیم محتوای شما، هم از طرف مشتریان، از سایر سهامداران شرکت ، از داده‌های جدید و یا از چیزی که به شما الهام می‌بخشد، بیاید و بسته به هدف قطعه محتوا، تصمیم گیری در مورد زاویه صحیحی که باید در مورد یک موضوع خاص داشته باشید می تواند چالش برانگیز باشد.
به عنوان مثال، اگر وظیفه ایجاد محتوایی را دارید که یک ویژگی محصول جدید را برجسته می کند، ممکن است یک ایده اولیه از آنچه باید تولید کنید داشته باشید. اما اگر وظیفه شما گسترده‌تر است، محتوایی در مراحل اولیه بنویسید که ترافیک ارگانیک را به وب‌سایت شما هدایت کند، ممکن است لازم باشد روش‌های دیگری برای ارائه ایده‌های محتوا بررسی کنید. در اینجا چند روش وجود دارد که می‌دانیم به شما کمک می‌کند تا خلاقیت‌هایتان را به جریان بیندازید، و به شما کمک می‌کند رویکردهای نوآورانه و مؤثری را برای محتوای بالقوه پیدا کنید.

چگونه ایده های محتوا تولید کنیم

  • از طریق تحقیق کلمات کلیدی
    تحقیق کلمات کلیدی روشی فوق العاده برای کشف نحوه صحبت مخاطبان شما در مورد یک موضوع است. علاوه بر این، تحقیق در مورد کلمات کلیدی می تواند به شما کمک کند فرصت های جدیدی را برای محتوا کشف کنید که ممکن است به تنهایی در نظر نگرفته باشید. می‌توانید از حجم جستجوی ماهانه کلمه برای تخمین میزان ترافیک ارگانیک سایت استفاده کنید.
  • خودتان را به جای مخاطبانتان بگذارید.
    به عنوان یک تولید کننده محتوا، اولین مسئولیت شما این است که مشتری خود را درک کنید. بنابراین، هنگامی که به دنبال ایده های جدید هستید، به این فکر کنید که مشتری شما چه چیزی را جذاب، جالب یا مفید می داند. سپس بررسی کنید که چگونه این ایده ها می توانند با استراتژی محتوای شما کار کنند.
  • با گروه های بزرگتر در سازمان خود همفکری کنید.
    دانش سازمانی شما ابزاری قدرتمند برای استفاده در هنگام ارائه ایده های محتوای جدید است. به عنوان مثال، تیم پشتیبانی مشتری شما بینش زیادی در مورد مشکلات روزمره مشتریان شما دارد. تیم فروش شما دانش زیادی در مورد محصول و قابلیت های آن دارد.
  • بررسی کنید که رقیبان شما در مورد چه چیزی می نویسند.
    برای یک تولید کننده محتوا حرفه ای، همیشه باید از موضوعاتی که رقبای شما می نویسند آگاه باشید. درک اینکه چگونه رقبای شما به یک موضوع برخورد می کنند به شما کمک می کند تا رویکرد و محتوای برند خود را از آنها متمایز کنید، شکاف های موجود در استراتژی محتوای آنها را شناسایی کنید تا تا در فرآیند فروش برجسته شوید.
    هنگامی که مرحله ایده پردازی را به پایان رساندید و می دانید که در مورد کدام موضوع می خواهید بنویسید، گام بعدی این است که برنامه ریزی کنید و آنچه را که قرار است ایجاد کنید مشخص کنید.
ایده پردازی محتوا
استراتژی محتوا

درست مانند ساختن یک خانه بدون نقشه یا ایجاد یک مجسمه بدون طرح، شما نباید بدون یک استراتژی کاملاً تعریف شده به تولید محتوا بپردازید. بدون یک برنامه مشخص، ممکن است اهداف خود را از دست بدهید و در محتوایی که با اهداف شما همسو باشد شکست بخورید.یک استراتژی محتوا شامل همه چیز می شود، از هویت و لحن برند شما گرفته تا اینکه چگونه محتوای خود را تبلیغ و هدف گذاری مجدد می کنید

استراتژی محتوا
تعیین اهداف محتوا

تولید محتوای شما باید با اهداف کلی بازاریابی شما هماهنگ باشد. چه افزایش ترافیک وب سایت ارگانیک باشد و چه باعث ایجاد تبدیل بیشتر، محتوای شما باید در دستیابی به این اهداف کمک کند. با تعیین اهداف می توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند و در نهایت نتایج دلخواه را ایجاد می کند. به عنوان مثال، ممکن است قصد داشته باشید که ترافیک وبلاگ ارگانیک را تا 25 درصد در سه ماه آینده افزایش دهید.هنگامی که اهداف خود را مشخص کردید، هر قطعه از محتوایی که ایجاد می کنید باید در راستای آن اهداف باشد و به نتیجه دلخواه منجر شود.

تعیین اهداف محتوا
برنامه ریزی محتوا

اولین قدم در برنامه ریزی محتوای خود این است که تصمیم بگیرید می خواهید چه شکلی داشته باشد. اگر برخی از ایده‌ها به صورت بصری نمایش داده شوند قوی‌تر خواهند بود و می‌توانند اینفوگرافیک یا ویدیو را تضمین کنند. سایر بخش‌های محتوا ممکن است برای متن ساده مناسب‌تر باشند. برای آنها، یک پست وبلاگ، مقاله یا کتاب الکترونیکی ممکن است بهترین شکل باشد.
شما می توانید با بررسی اینکه چه نوع محتوایی قبلاً در مورد موضوع شما ایجاد شده است بینش زیادی به دست آورید. به عنوان مثال، ایده موضوع (یا کلمه کلیدی) خود را در گوگل تایپ کنید و ببینید چه نوع محتوایی در صفحه اول می آید. آیا ویدیوها یا سایر انواع نتایج خاص وجود دارد؟ آیا URL ها به اینفوگرافیک ها پیوند دارند؟ آیا تصاویر در SERP ظاهر می شوند؟ دانستن اینکه کدام نوع محتوا از قبل در مورد موضوع شما وجود دارد باید به تصمیم شما در مورد نوع محتوا کمک کند.

برنامه ریزی محتوا
ایجاد شخصیت خریدار

ایجاد استراتژی محتوا فراتر از دانستن نوع محتوایی است که می خواهید تولید کنید. این شامل درک این است که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند، چگونه می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید و کجا می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. کلید تولید محتوای موفق این است که مخاطبان شما احساس کنند که مستقیماً و شخصاً با آنها صحبت می کنید.
برای دستیابی به این هدف، باید شخصیت‌های خریدار را بررسی کنید – نمایش‌های خیالی از مشتریان ایده‌آل شما که به احتمال زیاد از برند شما سود می‌برند و به مشتریان تبدیل می‌شوند. با ایجاد شخصیت‌های خریدار، بینش‌هایی درباره نقاط ضعف، چالش‌ها و هدف های آنها به دست می‌آورید و نیازهای آنها را بهتر درک کنید. این درک شما را قادر می سازد تا بهترین راه حل ها را ارائه دهید و بزرگترین اهداف آنها را برآورده کنید.

ایجاد شخصیت خریدار

ایجاد شخصیت خریدار

ایجاد استراتژی محتوا فراتر از دانستن نوع محتوایی است که می خواهید تولید کنید. این شامل درک این است که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند، چگونه می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید و کجا می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. کلید تولید محتوای موفق این است که مخاطبان شما احساس کنند که مستقیماً و شخصاً با آنها صحبت می کنید.
برای دستیابی به این هدف، باید شخصیت‌های خریدار را بررسی کنید - نمایش‌های خیالی از مشتریان ایده‌آل شما که به احتمال زیاد از برند شما سود می‌برند و به مشتریان تبدیل می‌شوند. با ایجاد شخصیت‌های خریدار، بینش‌هایی درباره نقاط ضعف، چالش‌ها و هدف های آنها به دست می‌آورید و نیازهای آنها را بهتر درک کنید. این درک شما را قادر می سازد تا بهترین راه حل ها را ارائه دهید و بزرگترین اهداف آنها را برآورده کنید.

ایجاد محتوا

بله، بالاخره زمان ایجاد محتوای خود است. اگر موارد ذکر شده تا این قسمت را در نظر بگیرید قطعا شما یک تولید محتوا حرفه ای و موفق خواهید داشت. هنگام نوشتن، تهیه فیلم، طراحی یا تولید محتوا، به خاطر داشته باشید که محتوا یک فرآیند بروز است. اگر متوجه شدید چیزی را اشتباه در نظر گرفته اید از برداشتن یک قدم به عقب نترسید. این فرآیند ممکن است نیاز به ویرایش داشته باشد زیرا ممکن است اطلاعات جدیدی در مورد محصولات، مشتریان و مخاطبان خود به دست آورید.

سفارش تولید محتوا با الی وب

گروه الی وب با توجه به نیاز شما در زمینه طراحی سایت، سئو و ایجاد محتوای بهینه با استفاده از کارشناسان حرفه ای آماده ارائه خدمت به مشتریان است. در حقیقت شما می توانید برای بهبود کسب و کار خود صفر تا صد محتوا سایت خود را به الی وب بسپارید. تولید محتوای یونیک و مفید طبق استانداردهای گوگل و با رعایت اصول سئو از جمله مزایای ایجاد محتوا با این گروه است. همین حالا با ما تماس بگیرید.

پرسش پاسخ

سوالاتی که ممکن در ذهن شما باشد

هنگامی که بالاخره روز انتشار فرا رسید و محتوای خود را در دنیای گسترده منتشر کردید، نفس عمیقی بکشید. اما فراموش نکنید که مسیر تولید محتوا، از ایده‌پردازی تا انتشار، ادامه دارد. یک استراتژی محتوای خوب دارای یک فرآیند ایجاد قوی و همچنین یک برنامه تبلیغاتی برای قبل و بعد از انتشار است.
همیشه از موفقیت ها و اشتباهات خود درس بگیرید. هر محتوایی که ایجاد می کنید یک آزمایش است. از طریق نظارت و اندازه گیری صحیح عملکرد آن، می توانید بگویید چه مطلبی برای شما و سازمان شما مفید است.

تعرفه تولید محتوا هر سایت بر اساس تعداد کلمات سنجیده می شود و با یکدیگر متفاوت است. در نتیجه مهم ترین عامل در تعیین هزینه تولید محتوا یک وب سایت، تعداد کلمات هر مقاله، تعداد مقالات ماهانه و همچنین زمینه فعالیت آن شرکت است. برای تعیین قیمت می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و از آن اطلاع یابید.

کاربر عزیز پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر پاسخ باشید.